Sunday, August 30, 2009

Gambar kenangan semasa ke Pulau Pinang bersama Tajaan Syuhadah.
Semasa di zaman College
(International University College of Technology Twintech)
(2002 - 2005)

Setiap kali aku nak bermalasan, akan ada suatu suara kecil kedengaran dan berkata;"Adik, jangan malas. Janji dengan Emak apa. Belajar rajin-rajin ok."Aahhhh... dan aku pun mula menggerakkan otot tak mahu bermalasan. Pelik dan anih. Tapi memang selalu macam itu. Bila aku bermalasan, rasa macam aku dah mungkir janji dan aku akan mengecewakan seseorang. Macam itu jugak bila aku menempuh zaman masa aku SPM. Emak aku selalu berkata,"Belajar rajin-rajin dan jadi orang yang berjaya." Ya, dan aku cuba dan cuba nak belajar, walaupun beberapa kali aku rasa pening dan kurang faham. Kalau aku kecewa sebab diri sendiri, sakitnya tak seberapa. Tapi bila aku dah kecewakan harapan orang lain, aku rasa macam a total loser.

Berehat di hotel selepas membuat kajian untuk kertas kerja. Kuantan Pahang Hotel Bumi Mas

Zaman bermulanya aku sebagai pekerja bukan pelajar lagi tau.

Waktu ini aku bekerja di Wan Mohamed and Khoo


1. Gambar atas aku di dalam office sewaktu aku berkerja di NKK Equity SDN. BHD (1998)
2. Gambar bawah sewaktu jamuan makan malam semasa aku bekerja di Wan Mohamed and Khoo (1993)

Sewaktu aku berada di Japan 1997

Waktu aku baru mengabiskan zaman persekolahan
"berjalan sakan lah"



Waktu aku berkerja di SMET

1. Gambar di pagi raya
2. Di rumah sewa kawan ku.
3. Di rumah alang ku Taman Paya jaras Permai


Gambar aku bergaya sakan selepas dan sebelum kemalangan.




Apa lagi ada kereta pergi bejalan je lah aku.




Zaman persekolahan aku
Budak sekolah mana boleh hisap rakok 'BEB'





























No comments: